Copa menstrual
Bon dia,
Gràcies pel treball que esteu fent amb el consultori. Fa molt que penso en utilitzar la copa menstrual, però no acabo de decidir-me. Encara no he tingut relacions sexuals amb penetració i de tampons he utilitzat pocs. Em fa por que em faci mal a l'hora de posar-me-la a causa de no haver mantingut relacions. Vosaltres què penseu?
Gràcies!
Laura Centellas

Hola,
Doncs de la mateixa manera que posar-te un tampó no ha de fer mal, ni tampoc l'has de notar quan el poses posat, amb la copa menstrual és exactament igual.
Evidentment, requereix pràctica, i a poc a poc aniràs aprenent com es col·loca correctament.
Veuràs que hi ha diferents talles, en el teu cas, hauràs d'agafar la més petita.
La decisió de fer servir compreses, tampons, calcetes menstruals, copa... és personal i has de trobar aquella que millor t'encaixi, però per experiència veiem que moltes noies quan proven la copa, els hi va molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas