estudis, uni, concentració
Bones!!
Soc la de l'altre dia, que no es pot concentrar, etc. El meu problema no és el temps, sino mental, i nose com treballar-ho.
Estic molt preocupada perquè de moment ja porto 3 materies suspeses. I m'estic plantejant moltes coses. Ahir em vaig passar casi tota la tarda plorant; no vull deixar la carrera pq m'agrada el q estudio, pero s'em fa molt dificil concentrar-me i estudiar i de moment només he aprovat 1 assignatura de 5. Què he de fer? Quines tècniques hi ha? Què em passa? He de deixar la carrera?
MOltes gracies!!!
Laura Centellas

Hola!
Sembla que l'ansietat t'està bloquejant la ment i et dificulta que puguis tenir una bona atenció, concentració i retenció del que estàs estudiant.
Per tant, et deixem alguns tips per si et poden ajudar. Tot i així, si veus que aquesta situació s'allarga, pots demanar ajuda psicològica i rebràs una atenció més personalitzada.
- Reparteix les estones de descans amb les de rendiment. Si sents que necessites descansar, fes-ho i desconnecta sense culpabilitat.
- Intenta organitzar-te mapes mentals de les assignatures, per tenir les idees clau més clares.
- Practica la respiració profunda abdominal. T'ajudarà a recuperar la calma.
- Intenta entendre el que estàs estudiant i explicar-ho a una persona que no en sàpiga (Així podràs veure què has entès)
A veure si això t'ajuda una mica, nosaltres seguim aquí
Una abraçada!
La Laura Centellas