que faig?
Hola!
Fa un temps que estic de follamics amb un noi del qual crec que porto un temps enamorada. Ell ja fa uns dies que queda amb un altre noi que fa poc que va conèixer i no se si el que sento son gelos o que però em fa molt de mal veure'l amb l'altre noi i sentir-lo parlar tant d'ell. A vegades tinc por de que s'enamori d'ell i deixi la nostra relacio. No se si parlar-ho amb ell per por a que em digui que es millor deixar-ho si sento alguna cosa més per ell. Se que malament tampoc s'ho pendria i intentaria ajudar-me però tinc por de perdre'l i ja no se ni que pensar. A més, el vec cada dia a l'escola, és amic meu i no puc evitar-lo per no pensar-hi i és encara més frustrant. Però a la vegada se que en el que vem quedar es que cadascu es podia liar amb qui vulgui i no em vec en dret de dir-li res, no ho se, és extrany.
Que em recomenaries fer?
Laura Centellas

Hola!
En qualsevol relació, si les normes del joc que es van posar deixen de ser agradables per una de les parts, se n'ha de parlar.
Per molt que quedéssiu que us podíeu embolicar amb altres persones, si a tu et fa mal i no vols sentir-ho, li hauràs de dir i haureu de tornar a plantejar la vostra relació a partir d'aquesta informació.
No et centris en el que farà o dirà, centra't en el que tu necessites. I si et fa mal veure'l amb altres persones, fes-li saber i torneu a parlar de la vostra relació.
Sabem que és un risc i que ell pot decidir tallar la relació, però... és millor que puguis ser honesta, no trobes? i ja veuràs com va evolucionant...
Una abraçada!
La Laura Centellas