diferents
Hola! Tinc un problema i es que a mi magrada la penetracio més aviat lenta perque tinc la zona sensible i si es fa massa rapid m'acaba fent bastant mal. Pel contrari, el meu novio necessita estimulacio ràpida per sentir plaer ja que no te gens de sensibilitat (quan es fa palles va rapidissim i aixo es dificil d'imitar perque ens cansem)... som tan diferents en aixo i em preocupa molt perque per si fos poc tambe preferim postures diferents ni que hem trobat que la de la vaquera inversa (jo a sobre) va bastant bé pq controlo ritme i ell té 'vistes', pero encara aixi em preocupa que necessitem velocitats i formes tan diferents en el sexe i no vull que s'aborreixi de mi ni que em faci mal. Que podem fer???
Volia afegir que tambe quan ell va rapid, ell sol fer molt soroll en plan el llit i aixo a mi em desconcentra molt i potser per aixo em desconcentro i m'acabo 'tancant'... que puc fer per no pensar en si mescolta el veí o algo?
Merci
Laura Centellas

Hola,
És molt important que us comuniqueu i que adapteu els ritmes a allò que us va bé i us agrada. Si necessites un ritme més lent, és important que el guiïs i que busqueu la postura en que tots dos estigueu còmodes i no us faci mal.
Trobar un lloc d'intimitat i que no us senti ningú és important, i al mateix temps a vegades pot resultar complicat. Però si estem més pendents dels veïns que del que estem fent, és probable que estiguis tensa, poc concentrada en allò que estàs fent i pot passar que la cosa no flueixi com voldries i que la mateixa tensió provoqui dolor.
Parleu-ne, aneu descobrint a poc a poc què us agrada, com us agrada, quins ritmes us van bé, etc.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas