Virginitat
Hola bona tarda, primer de tot gracies per escoltarnos i ajudarnos.
Hem paso per aqui per veure si hem tranquilitzeu una mica, perque crec que aixo es mental pero bueno, la cosa es que vull começar a tenir relaçions i hem fa por que no m'entri, que no senti plaer, que hem façi mal i que no pugui o algo, ho de que es trenqui el preserbatiu nose com o yo que se, suposu que son cosas que tothom pensa a la seva primera vegada pero esque estic molt rayada, gracies!
Laura Centellas

Hola,
Tenim molt integrades aquestes pors que comentes, però la sexualitat l'hem de poder viure sense por, sense dolor, sense preocupacions... per tant, és important, no tenir pressa, ni voler córrer, trobar aquella persona amb la qual tinguis ganes de fer un pas més, de compartir la teva intimitat i que tingueu prou confiança com per a poder anar a poc a poc, comunicant-vos molt perquè tot flueixi i pugui ser una experiència plaent i divertida.
Pel que fa als preservatius, són un mètode anticonceptiu molt segur si s'utilitza correctament.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas