Sexe Oral al penis: protecció? risc?
Hola, bona tarda
Primer de tot gràcies per ajudar-nos a tots i a totes per el fet de que molts de nosaltres mai ens atrevim a preguntar coses que son importans per la nostra salut i que hem de saber.
La meva qüestió es sobre el sexe oral a un noi, m'agradaria saber quins son els perills, com hem puc informar per via internet i que sigui informació fiable? (moltes vegades poseu links que m'interesen bastant pero no funcionen :(. ) em podrieu dir alguns perills??
Se que es poder transmitir enfermetats, pero la veritat no hem fa molta gràcia haber de utilitzar un preservatiu per el fet de que sento que no es el mateix en quan a sensacións...
La meva pregunta principal és, pasaria alguna cosa si faig sexe oral sense preservatiu, i quan vagi a ejacular, ho faig en amb la mà???
Es molt alta la probabilitat de transmisió de enfermetats fet-ho?? Pasa alguna cosa si ejacula a la boca i me la rento?? Hi ha alguna manera de saber si el noi te alguna enfermetat sense preguntar? Esque no vull cortar el rollo preguntant-li, ho dient-li que es posi un condó i que li sembli extrany i no vulgui (que no crec per bueno) o algo així saps?
Si us plau intenteu respodre aquestes preguntas perque se que em direu que contacti amb el meu centre de salut o alguna cosa així pero esque si realment m'atrevís no estaria escrivint aixó aqui jaja, gràcies per escoltarme i espero una resposta. Una abraçada!
Laura Centellas

Hola,
Sempre contestem a menys que considerem que el més adequat sigui que us visiti una llevadora, no oblidem que som psicòlogues expertes en sexologia però no som ni mentges ni enfermeres.
La probabilitat d'infecció d'ITS a través del sexe oral és baixa però no impossible. Una de les més freqüents és la Clamidia.
Us deixem una web molt actualitzada i on podeu veure totes les infeccions de transmissió sexual una a una, contagi, símptomes, detecció i tractament:
;
Pel que fa a tallar el rotllo, talla més el rotllo una infecció que un preservatiu! I si algú no vol seguir amb la relació sexual per demanar un preservatiu, està en el seu dret però també tu de posar una condició que cuida de la teva salut.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas