No se que fer...
Hola,
M'agradaria que em pugéssiu ajudar en un dubte amorós o d'amistat no se com dir-ho. Fa un any que vaig conèixer a un noi més gran que jo. Vam començar a parlar molt em vaig començar a enamorar-me'n d'ell. Per alguns problemes, persones que han intervingut en la nostra amistat, ell m'ha deixat de parlar tres cops. Al cap de dos mesos, doncs em tornava a parlar com si no hagués passat res. Ell algun petó em donava i jo m'enamorava cada vegada més. La meva mare em diu que el deixi estar, perquè m'ha vist malament i també ha jugat amb els meus sentiments. Ara vol que tornem a ser amics i ja està, però jo vull estar amb ell bé sense problemes però la meva mare em diu que millor que no perquè em tornarà a fer el mateix. Però jo estic enamorada.
Moltes gràcies.
Petons! <3
InterPersonal

Hola anonimakarla26! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et diría que evidentment és una decisió que has de prendre tu, ja que t'has de responsabilitzar del que passi tris el que tris!!!! Les conseqüències les hauràs d'assumir i aguantar tu, per tan ets tu qui ha de decidir. De totes maneres, el que pots fer davant de tanta inestabilitat és esperar una mica de temps observant a veure si el teu sentiment canvia o no, observa també què passa amb ell ( si segueix insistint serà que valora la vostra relació,etc). Així que una via pot ser que et donis temps, que vagis veient com van els coses sent amics, com et sents tu...etc i així aniràs veient si val la pena entrar-hi o si millor protegir el teu cor per evitar trencaments que amb una mica de temps de veure com va la vostre amistat i la vostre relació es poden preveure. Ara durant aquest temps millor que marquis limits i lo vostre sigui amistat i prou, o com a molt parlar per veure quin és el seu interés real en tu. I t'entenc que estiguis enamorada, però no és suficient perquè l'altre també senti el mateix i per tant vagin bé els coses. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat