L'amiga de la infància... Hi ha algo més?
Hola, tinc un conflicte intern molt gran i no sé què pensar. Fa molts anys que conec a una noia, la meva amiga de la infància amb la que m'he estat portant super bé durant molts anys. Va marxar a una altra banda i ja no ens podíem veure físicament, però seguim mantenint el contacte. Parlem si fa no fa cada dues setmanes durant més de dues hores per telèfon. L'amistat que tinc amb ella no la tinc amb ningú més. Arriba a nivells molt més profunds que res del que he tingut amb ningú. El que passa és que sempre hi ha hagut aquell... i si m'agrada? Sempre hem tingut com una mena de pique amistós, tots dos sabem que estem com en aquell punt de que potser volem ser algo més. (Això ho dic perquè més d'un cop ens fem la típica pregunta de si ens agrada algú i mai la contestem, ens mirem, esperem però no ho fem, com si fóssim nens petits... Aix...) Total, que realment no sé què sento. Mai he estat amb cap noia, ni m'he "enamorat" com a tal. No sé realment si el que sento és un amor súper profund a nivell d'amistat o un amor a nivell de parella. I sí, m'he plantejat com seria estar amb ella en una relació romàntica. I és estrany, perquè ens portem coneixent des de fa moltíssims anys i no és algo que sigui fàcil de veure. Que no dic que no pugui passar, ni que no em vingués de gust que passés.
Resumint, que me'n vaig per les branques. No sé si m' agrada o no, no sé què he de buscar per saber-ho, i està més que clar que no vull perdre el que tinc amb ella, perquè no ho trobaré amb ningú més. D'aquí a res fa 18, i li volia escriure una carta, recapitulant els anys que portem junts i dient el què ella és per mi. El problema, com ja he dit, és que no ho sé. Què he de fer? Com puc saber què és el que sento? Sento realment algo per ella o només busco una relació amb algú perquè tinc necessitats d'algo més? No ho sé i estaria súper agraït si em poguéssiu ajudar a reflexionar. Gràcies.
Laura Centellas

Hola!
A vegades la línia entre l'amistat i l'amor pot ser molt fina. Algunes vegades per tal que hi hagi una relació d'amor és necessari que hi hagi una amistat prèvia, en altres ocasions, voldries que la teva amistat et donés suport en les històries d'amor que tens.
Pren-te un temps per veure què n'esperes d'aquesta relació: vols que sigui la teva parella? O bé vols que sigui la teva confident quan tinguis una parella?
Imagina't on seràs d'aquí dos o tres anys. O fins i tot d'aquí cinc anys. Què estaràs fent? Estudiar, treballar? On viuràs? Amb qui viuràs? I ella? Quin paper té en el teu futur?
Intenta fer-te aquestes preguntes per poder aclarir una mica més els teus sentiments.
A veure si t'hem pogut fer reflexionar!
Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas