AJUDA :(
Tinc un amic amb qui últimament hem parlat molt pràcticament cada dia. El vas és que ell em diu que es vol matar, que es sent inútil, rebutjat... I es que pensa en matar-se de veritat :(. Jo no vull que ho faci, tot i que l'entenc, però l'estimo massa com per a que es suïcidi. El cas és que el vull ajudar, però no sé com. Tampoc crec adient dir-li a un adult, ja que si m'ho explica a mi i no a una altra persona serà per alguna raó. No sé qjè fer, i si ell es treu la vida el més provable és qie jo també, no puc soportar la mort d'algú ara mateix, menys la de ell, i no sé què ferrrrr! De veritat que estic MOLT preoucupada, moltíssim. Jo només el vull ajudar.
Laura Centellas

Hola!
Entenem el conflicte que tens, però és molt important que en parlis amb una persona adulta. Sabem que t'ha confiat a tu la seva situació, però per poder-lo ajudar, per aturar-ho, cal la resposta dels adults. Això no es pot resoldre "en secret". Sinó que calen moltes persones que n'estiguin al corrent per poder ajudar-lo: la seva família, el professorat, els especialistes en salut mental... Per tant, trenca aquest silenci i ajuda'l explicant el que no pot explicar.
És important. T'està demanant ajuda i la teva tasca és aquesta: buscar l'ajuda que necessita.
Una abraçada molt forta. Escriu-nos per saber com esteu.
La Laura Centellas