un pas mes
porto 1 mes amb el meu novio i no em veig capaç de fer-li una palla o una mamada.
enplan nose si ell vol, pro els seus amics insinuen coses d’aquestes i m sento molt insegura en aq àmbit.
x la resta, es un amor de persona, em cuida molt, em fa molts mimus… també tenim plena confiança.
tenim una relació preciosa pro en l’àmbit sexual jo vaig molt insegura, m’agrada molt ell i tot pro no m veig capaç i crec q 1 mes es poc temps (tot i q tenim amics q portaven 1mes i ja van follar) pro no puc.
em sento estancada i com mes hi penso mes insegura.
ajuda porfa
mil gràcies pel q feu 💘
Laura Centellas

Hola,
Doncs res de pressions i presses. Si tu no ho vols fer encara i no et sents segura, NO ho has de fer. És important que respectis els teus tempos i la teva parella també.
El que us recomanem és que potencieu la comunicació i la confiança entre vosaltres, que pugueu parlar de tot, i també d'allò que us preocupa i amoïnada.
Que no et faci córrer la pressió social, ves al teu ritme, i quan et vagis sentint segura i preparada per fer un pas endavant, fes-lo. Això ho has de sentir tu sense cap mena de pressió.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas