Nois....
Bona tarda,
Sóc una noia que ha tingut algun problema d'autolesió (un parell de vegades o 3) quan em sentia verdaderament malament i es clar, la meva autoestima no ha sigut per tirar coets mai, però aquest any, al iniciar el nou curs vaig canviar i em sentia feliç amb mi mateixa, confiada, amb autoestima alta... I havia un noi que em feia gràcia (anomenem-lo Marc) però no li vaig dir a ningú i un dia un amic em diu tu i el Marc algún dia estareu junts i al cap de poc una altra va dir el mateix, que fèiem bona parella, etc. I abans de Nadal parlavèm poquissim i al Nadal ja es va abandonar tot. Però a finals de Gener era el meu aniversari i ell venia amb els de classe a una dicoteca i un dia em va dir que "m'ho faria passar bé" jo no li vaig donar importància a la frase i quan faltava poc per la festa li vaig dir "et recordo que m'ho faries passar bé" i ell ja va obrir el meu amic dient-li que li tirava la canya i que no es volia liar amb mi i que si jo em llençava ell no sabría que fer perque si diu que no em sentiria com una merda i tal.
Però jo m'he enterat avui, i ha hagut dies que em parlat superbé osigui no em feia la sensació de que va a dir aixó.
El que em preocupa es si no se si seguir o deixar-lo (perque fa un mes que ho va dir) i si em pot afectar molt per tornar a autolesionar-me.
Merci :)
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs la veritat és que pots oblidar-lo , ja que ell tampoc s'ha fet responsable del que va dir si és cert . És natural que si a tu et feia gràcia i t'hagués dit allò, estiguéssis pensant que potser passaria alguna cosa. O pots intentar clarificar amb ell si aquell comentari encara té alguna importància o ja no. Deixar les coses clares sempre va bé! I la veritat, solucionar-ho amb autolesions no té capo mena de sentit. Cal que aprenguis a tractar-te bé a tu mateixa tot i que els coses no sempre vagin com voldries. a la vida passen moltes coses i ens passa molts cops, molts, que els coses no surten com esperem, per això e´s molt important que coneguem els recursos que tenim per afrontar les decepcions amb valentia. No recorris a l'autolesió, snó que pots escriure el que et passa, demanar suport en moments difícils, fer les coses que t'agradin,e tc. Hi ha mil coses abans que fer-se mal a un mateix. La relació amb nosaltres mateixos és la primera que hem de cuidar si volem que les coses amb els altres ens vagin bé!!!! si no ens tractem bé a nosaltres amteixos, els altres tampoc ens hi tractaran! Eli Aulet www.interpersonal.cat