vulnerabilitat
bona nit, gràcies pel servei que oferiu <3
bé doncs el que em passa es que tinc por dels demés. De lo vulnerable que puc arribar a ser. Tinc por de que em facin mal.
Ademés estic coneixent a un noi i és molt atent i ens assemblem molt però tinc por de que m’arribi a agradar algun dia, no sigui correspós i em faci mal.
No vull sortir danyada perquè no vull tornar a passar-ho malament. Per això no vull explicar els meus problemes perquè no vull que em facin mal.
Espero que em pogueu donar algun consell, gràcies 💕
Laura Centellas

Hola!
Entenem molt bé aquesta por i és natural que no vulguis compartir els teus problemes per evitar sentir-te més vulnerable. Però així només aconsegueixes convertir el teu cor en una pedra. Recobrir-lo d'una armadura per evitar que hi puguin entrar.
Estimar implica creure que l'altra persona no et farà mal. En mostrar-se vulnerable i confiar en l'altra persona.
Sabem que pot ser difícil, i ho pots fer a poc a poc. Mica en mica. Explica alguna petita situació i a veure com reacciona. Si la seva reacció et fa sentir bé, continua confiant-t'hi.
Estima i deixa que les altres persones vegin la teva sensibilitat. És molt reconfortant.
Una abraçada!
La Laura Centellas