estres
Hola! bueno jo feia una consulta pq aquest curs m'està resultant molt difícil, per començar pq no estic bé amb mi mateixa i em sento molt insuficient i després pq les meves notes han baixat i nose perquè, ho trobo tot més difícil i em fa rabia perquè m'estresso molt i nose que més fer ja que estudio molt.
L'any passat tothom em deia que estava al curs més difícil però va ser el curs on més vaig apendre i més vaig disfrutar i amb més bones notes també, i ho trobo molt a faltar ja que a paritir de l'estiu em vaig començar a sentir malament i fins ara que tot ha estat un desastre, nose que fer i em preoucupa molt el meu futur ja que d'aquí poc em faran triar un batxillerat i nose que fer.
Ara que ha començar nou any m'he proposat estar bé amb mi mateixa però m'està resultant difícil, per altre banda fa poc em vaig adonar que no tinc cap amiga que em conegui de veritat ja que mai ningú ha vist lo malament que estic i si ho ha vist no s'han preopucupat i mai, això em fa sentir molt malament.
M'agradaria sentir-me més orgullosa de mi mateixa o més suficient. M'agradaria no tenir tantes inseguretats també i ser més "jo" més "lliure" nose que puc fer :(
Laura Centellas

Hola!
A vegades vivim temporades on ens podem sentir més fluixos anímicament i ens pot ser difícil afrontar els reptes.
Intenta pensar quines són les teves necessitats i què et pot ajudar per estar millor. Fes-ne una llista i posa't petits objectius.
Pel que fa als estudis, fes un anàlisis del que ha canviat amb el canvi de curs. Què hi ha diferent de l'any passat? Les assignatures? El professorat? Els companys? Així potser et serà més fàcil veure què pots canviar per tornar a sentir la motivació pels estudis.
Per últim, demana ajuda (classes de repàs, psicòleg institut, psicòleg privat, família....) si sents que la situació et sobrepassa.
Tens dret a viure feliç i a estar orgullosa de tu.
Una abraçada!
La Laura Centellas