Masses paranoies
Desconfio molt de la meva parella tot el temps pero ara es molt mes fort... em fa una por tremenda que m'enganyi i no estic tranquila, quan estic amb ell nomes tinc ganes de que em confessi algo quan ni sé si ha estat amb algú.
Jo sempre he tingut aquestes paranoies inclus amb els meus crushes.... quan parlaven amb qualsevol noia ja em rallava i pensava que s'agradaven.
Soc molt possesiva i gelosa en silenci encara que sem pot escapar una mica i no aguanto ser aixi, m'agradaria confiar pero la veritat no puc amb ningu casi, nomes amb familiars i amics.
Pero ara ja han sigut masses coses acomulades en aquests 2 anys i mig de relació amb la meva parella; he tingut paranoies poc fonamentades, i algunes molt més, pero en ningun cas mha confesat res i sabent que ell és impulsiu i tot jo crec que si que m'ha pugut ser infiel pero nomes vull que mho digui joder, no puc mes.
Ara no li puc retreure coses que van passar al inici de la relació, ja les vam parlar i se suposa que han quedat tancades (i no podria tornar a teureles, nomes ho vull superar i ja), pero quan em rallo, apareixen i no puc parar de pensar que m'ha estat enganyant sempre. Té una personalitat que te molts punts de ser infidel: carinyos, sociable, molt impulsiu, sap lligar molt, té encant... A sobre el noto raro ultimament i apenes pot quedar perque te massa feina de la uni i de la feina, quan fa tems quedavem molt i tambe tenia bastantes ganes de tenir sexe. Algunes de les coses qe em fan pensar que ho ha sigut es que als inicis de sortir estava en una app de cites q es va borrar llavors, crec q mentre sortia amb una va començar amb mi, mirava a noies pel carrer i xarxes, m'amagava, algun xat extrany, movil en silenci o modo avion; i ja més a lactualitat doncs he vist que té stickers sexuals (i a sobre gais, que aixo i moltes coses mes a sobre em fan pensar q es gai encobert), queda amb amigues de fa temps, apenes vol quedar o tenir relacions... nose tinc molta por i ja nose q es veritat i q no i es un maldecap constant, a sobre ell sap que soc una gelosa de merda pq a vegades sem escapen indirectes i li sent malament, i no el vull perdre per aixo, pero tot aixo es una angoixa constant... M'agradaria saber que puc fer per no estar pensant tot aixo, per estar mes tranquila i per a que ell em digui la veritat... gracies
Laura Centellas

Hola!
Entenem la teva preocupació i el malestar que et poden generar tots aquests pensaments de desconfiança.
Si t'hi fixes, has basat tota la teva consulta en la sensació que ell t'enganya i no et diu la veritat. Com pots tenir una relació de parella si sents que la teva parella t'està ocultant informació?
Sembla que et tocarà fer molta feina per aprendre a confiar i en deixar de controlar. Tot el que ens has exposat: caracterísitiques de personalitat, comportaments, aficions... són formes de control. I això sí que pot provocar que la relació quedi tocada.
Si sents que aquest dolor se t'escapa, que no ho pots dominar, que estàs intranquil·la... Intenta buscar ajuda professional. Sabem que pot costar fer el pas, però és important per poder desfer-te de tota aquesta desconfiança i començar a gaudir de la relació.
Una abraçada!
La Laura Centellas