Estic preocupat i eh perdut la esperança de trobar algú...
Hola gràcies per tot...
Avui dons, quant eh arribat a casa, dons me preguntat que es lu que realment pensa la gent de mi, nse jo penso que dec tenir mala fama, o algo, i crec que penso que això que me esta passant u arrosegare tota la vida, com una cadena.... No ser jo penso que estic fent algo malament o nse... Però crec que ja es massa tard perquè em torni a enamorar,.... Perque amb els milers de cops que m han trencat el cor.... Crec que ja no sento res ni per mi ni per les persones que en podrien agrada... Eh perdut la esperança
Laura Centellas

Hola!
Ens fa molt mal veure com alguns perdeu l'esperança de trobar l'amor... Sabem que és dolorós i que a vegades desitges molt tenir una parella i les coses no acaben funcionant.
Pren-te un temps per buidar el malestar, per estar "Malament", per treure tot aquest dolor. Escriu si ho necessites, plora, estripa papers... fes el que sentis que et pot anar bé.
I després, quan hagis tret bona part del dolor, comença a reobrir-te de nou. Comença a mostrar interès per altres persones, per conèixer gent nova, per saber de les seves vides i la seva manera de veure el món... Notaràs que de dins reneix aquestes ganes de connectar amb les altres persones. Confia.
Però ara toca passar una mala temporada, deixar anar tot el dolor.
Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas