bro que m’esta passant
Hola, nomes volia saber la opinio del que m’esta passant a algu.
Ultimament sento com no tinc ganes de sortie de casa pero a la vegada tenir molts amics i fer plans molt xulos. El que realment em passa es que fa un any les meves millors amigues en aquell moment em van deixar de banda, que estaven cansades de mi i tal, es va acabar l’amistat i tot faltal per mi.
Ya anava a la meva psicologa abans de que passes aixo per ansietat, pero el problema em va començar despres, vaig estar molt malament amb mi durant molt temps i llavors el septembre vaig anar a canada, que passa, que em pensava que ja ho habia oblidat una miqueta, pero no, vaig seguir estant malament alla. Pensava amb elles constantment, a les nits plorava molt i em sentia cansada d’estar aixi molts cops, llavors de cop vaig començar a autolesionar-me en els brazos, per sort alla feia fred i ningu ho podia veure, a vegades a educacio fisica d’alla algu m’ho va veure i em va mirar amb cara de preocupacio.
Alla m’ho vaig passar molt be, vaig fer grans amistats pero encara no esta be, l’altre problema que tinc es que no accepto el meu cos, vui estar mes prima, mes guapa, tampoc tinc un cos amb mes pes de lu normal, pero soc molt exigent amb mi mateixa.
Entre aixo i lo de les meves millors amigues, no estava be.
Vaig tornar de Canada i vaig començar el cole de nou, em vaig canviar de classe per no estar un altre cop amb elles i no sufrir. El que passa esque porto nomes una setmana de cole i a part de que trobo molt a faltar canada i la gent d’alla, no sento que encaixi aqui. Des de canada que no m’he tornat a autolesionar, i d’aixo estic molt orgullosa. Pero ara estic passant per una altre mala raxa i nomes tinc ganes de tancar-me a l’habitacio, plorar i no veure a ningu.
Una cosa que m’he deixat es que abans d’anar a canada vaig anat al psiquiatra i em va donar unes pastilles antidepresives, la fluoxetina. Realment tampoc ser si funcionen molt, pero amb part em sento mes segura.
El que anava, que al cole no estic comoda amb la gent, em sento antisocial i un bicho raro.
Moltes gracies si has arribat fins aqui.
Laura Centellas

Hola!
Ostres! has viscut moltes coses en poc temps. Son canvis molt dràstics, son moments complicats amb les amistats, són períodes d'adaptació... Potser aniria bé que seguissis la teràpia psiquiàtrica i psicològica per poder posar una mica d'ordre a tot el que estàs vivint. No és fàcil i a vegades necessitem una ajuda extra.
Intenta escriure-ho en un paper i així potser podràs tenir més clar com et sents en cada tema:
- Amistat
- Canadà
- Autolesions
- ...
I sobretot, busca una persona de confiança. Algú amb qui puguis parlar i explicar-li com et sents: família, àvia, cosins, professorat... Explora el teu entorn i t'adonaràs que hi ha persones que volen ajudar-te.
Una abraçada!
La Laura Centellas