Tinc un obejtiu sobre mi mateix, però tinc vegades atacs de autoestima en mi mateix
Gràcies per l últim Consell del altre dia
Us volia preguntar... Per millora la meva autoestima, i tenir més auto confiança en mi mateix, esta be estimarse un mateix, tinc el dubte de que a vegades no em sento guapo i mira que no sóc ni gras ni prim, però estic una mica fluix i el meu pare em recomana que faci activitat fiscia... Penso que està bé...? Però m agradaria saber perquè dons, si jo em sento normal, com és que cap noia s àgi fixat en mi...?
Gràcies Carles
Laura Centellas

Hola! Gràcies per la teva consulta. Primer de tot és molt important que entenguis que no podem basar la nostra autoestima en el nostre físic, ja que les persones no només som això, també tenim la nostra personalitat, el caràcter, les habilitats o allò que ens agrada fer i allò que no i, tot això, ha de formar part de la nostra autoestima. Per tenir una bona autoestima hem d'acceptar-nos tal com som, amb aquelles coses que ens agraden de nosaltres, però també amb aquelles que no ens agraden tant, perquè tots tenim virtuts i defectes. Fer activitat física és molt important, però no per sentir-nos millor amb el nostre cos, sinó per tenir salut i gaudir fent esport. Respecte a la teva última consulta, nosaltres som psicòlegs i no podem saber el perquè. T'aconsello que no vulguis tenir pressa ni et comparis amb la gent del teu voltant, cadascú té el seu ritme vital i no podem saber quan succeïxen aquestes coses. Una abraçada crack!!
La Laura Centellas