Dubte amb les relacions sexuals
Bona nit!!
Fa 3 mesos que tinc una relació amb un noi. És el primer cop que tinc parella i mai havia tingut relacions sexuals. El meu dubte és si és normal que no arribi a l’orgasme ni em corri amb les relacions sexuals (tot i que no només em passa amb les relacions sexuals, mai m’he corregut)
Laura Centellas

Hola,
Malauradament, a consulta veiem que és força habitual que les noies tinguin dificultats per arribar a l'orgasme, ja sigui individualment o en parella. El que et recomanaríem és que primer comencessis pel teu propi autoconeixement: descobrir el teu cos, els teus genitals, com funciona la resposta sexual, que t'excita, què et produeix plaer... descobrir-ho individualment et permetrà poder explicar-li després a la teva parella allò que t'agrada.
Moltes vegades, quan mantenim relacions sexuals en parella, la penetració sol ser la manera en que intentem o pensem que arribarem a l'orgasme, i generalment necessitem estimulació del clítoris de forma directa o indirecta per aconseguir-ho. No oblidem també, que el nostre cervell és el gran òrgan sexual, i, per tant, també és important estar connectada i centrada en pensaments que ajudin a potenciar l'excitació i el plaer.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas