trastorn depressiu i TCA no identificat
Hola, volia saber si em podeu donar consells per estimar-me més a mi mateixa.
Es la segona vegada que pateixo d’un trastorn depressiu, i tothom m’ha dit que serà més fàcil superar-ho, pero no ho sento així. Quan em miro a un mirall no em reconeixo, nomes veig a una noia buida que lluita constantment amb ella mateixa.
Fa setmanes que gairebé no surto de casa, no em relaciono amb ningú i a més a més no surto de la meva habitació.
També fa poc que em van detectar comportaments extranys amb el menjà, la meva psiquiatra va trucar a ma mare perquè m’amagés la bascúla i no em pogués pesar. Ma mare intenta que menji, que no deixi res al plat, i em deixa escollir el menjar, però sé que realment no sap com ajudar-me i li sap greu.
Graciès.
Laura Centellas

Hola! Primer de tot gràcies per escriure'ns i explicar la teva situació, ets molt valenta. Pel que fa als comportaments amb el menjar, pot ser que expressem el malestar que patim a través d'aquest. T'animo que et posis en contacte amb l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia. Actualment, s'ofereix un servei gratuït d'acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de les nostres psicòlogues t'escoltarà i si cal et podrà donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09.
Esperem haver-te ajudat, una forta abraçada!!
La Laura Centellas