Ns com dir-li
Hola, merci per tot el que feu i per la vostra ajuda. El dia 6 us vaig fer una consulta sobre que tinc novio però tinc ganes de provar coses noves, em vau respondre que estaria bé que ho parles amb ell i se que ho estaria. La cosa es que se que ell a la mínima que li digués qualsevol cosa es pensaria que vull trencar amb ell o que li he posat les banyes o que vull fer-ho, ell és fa paranoies molt ràpid i alguns cops hem tingut discussions pq es o era molt gelós (ho vem parlar i en teoria va canviar). Aleshores ns com podria dir-li o parlar amb ell per que no li sentes malament, pq no crec que ho entengués, crec que s'ho prendria malament. Per exemple, (encara no hem provat el sexe amb penetracio, pq encara no vull) però li vaig dir que algun con a la meva vida vull fer un trio, però ell em va dir que si algun dia el fem vol que sigui amb una altra noia però que vol que les dues li fem cas a ell, que nos ens morrejessim entre nosaltres dues, saps? I per això parlar amb ell d'això em costa tant i em fa tanta por, perquè per experiències passades o coses parlades se que no sortiria bé i la cosa es, com podria parlar amb ell sense que actués de manera rara o passes res dolent? Esq ns com fer-ho, però ho necessito, sisplau que podria fer?
Moltes gràcies
Laura Centellas

Hola,
Fixa't que ens dius que és o era molt gelós i que en TEORIA ha canviat... potser és important que aquesta teoria passi a la PRÀCTICA, és a dir, que la gelosia no formi part de la vostra relació i que tots dos estigueu tranquils i gaudint de la vostra relació.
Potser pots preguntar-li què li preocupa, què l'amoïna de les teves propostes. Moltes vegades, darrere de la gelosia trobem desconfiança, baixa autoestima, pors... per tant, és important parlar-ne, enfortir el vostre compromís.
Sovint tenir una fantasia no vol dir fer-la, o que quan la fem la realitat i les expectatives que teníem s'allunyin molt de la realitat. També és veritat que esteu plantejant temes que encara sembla que us queden una mica lluny, ja que encara us esteu coneixent sexualment vosaltres dos, no heu tingut sexe amb penetració, etc., per tant, esteu anticipant aspectes que no han de passar demà o demà passat.
Com et dèiem, la comunicació en la parella és un element clau i és important fomentar-la!
Esperem que vagi molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu novament per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas