vida
Hola; aquesta es la ultima consulta que faig :((( Vaig al piscolec i al psiquiatra i m'han diacnosticat ansietat i despressió. Jo us juro que no aguanto aquesta sensació. Osigui hi han dies que estic molt be, i de sobte m'entra un baixon impresionant i no sou consients del dolor que sento. M'estic prenent antidepresius desde fa un mes, i no em funcionen segueixo igual. Ahir em vaig fer talls per tot el braç i em fa molta vergonya que algu mel's vegi i em fan mla. La meva psicologa m'ha dit que si segueixo aixi m'ingresaran, pero esque no ho faig volent. Se'm fa insoportable. L'unica rao per la que estic viva es per els meus pares, perque se que no ho superarien, i em mata que per trobar la meva pau hagi de treure la de gent que estimo. No puc mes.
Laura Centellas

Hola!
Moltes gràcies per escriure'ns i per confiar en nosaltres. Sabem que en la situació que estàs és molt difícil confiar en les altres persones i cada petit gest pot implicar molt esforç al darrera. Així que moltes gràcies un altre cop.
La medicació requereix paciència per poder veure resultats. Si fa un mes potser és una mica aviat per notar canvis. Tot i així, intenta parlar amb la psiquiatre que et porta i explica-li com et sents. Potser valora un canvi en la dosi o en la medicació o bé t'explica els tempos de la medicació.
Les autolesions són una manera d'apagar o reduir el dolor emocional, però no acaba funcionant. En el moment sembla que alleuja, però després apareixen altres emocions desagradables (culpabilitat, vergonya, ràbia...). Així que no acaba sent una bona estratègia...
Estàs en un moment molt delicat, i costa molt lluitar per "estar bé" si realment no sents que hi hagi un futur millor. La depressió ens roba la il·lusió i ens roba el futur. Tenim la sensació d'estar sempre en un forat negre del que no en sortirem mai. I això és molt dur.
Intenta deixar-te ajudar per la teva família i pels especialistes que t'estan portant. A vegades un ingrés ens pot salvar la vida. A vegades escriure ens pot ajudar a treure el patiment.
Ves-nos escrivint per saber com estàs.
Una abraçada molt forta.
La Laura Centellas