ns si m’estic cansant d’ell
Hola, porto ja 3 mesos i mig amb el meu novio i estic molt enamorada. Mai havia estimat algú així i de veritat que és el millor noi amb el que podria estar. És bo, dolç i es preocupa molt per mi. Però jo porto uns dies una mica rara i m’estic preocupant. Han hagut un parell de coses que em van molestar però ho vaig fer malament i no vaig dir res, i crec que això i el fet que últimament ns perquè moltes coses que fa o comentaris que diu em molesten, estan fent que tingui un comportament cap a ell que no vull tenir però que ns perquè es inevitable. A vegades em sento malament per comportame així, pero es que hi han moments que ja ni vull parlar ni fer res i ns perquè i em preocupa perquè l’estimo molt i no vull que passi res entre nosaltres, pero no se que fer ni perquè m’està passant això.
Laura Centellas

Hola!
Doncs hauràs de prendre't un temps per analitzar què sents realment per aquesta persona i quin futur veus amb ell: Com a amistat? Parella? Conegut? Sigues honesta amb tu mateixa, escolta't.
Per altra banda, si hi ha una cosa que et va molestar i no li has dit, potser t'aniria bé poder-li explicar per quedar-te més tranquil·la i, potser, per resoldre les dificultats que teniu. Fes-ho de manera tranquil·la, sense atacar-la i explicant com et vas sentir tu. És important que en una parella es pugui parlar d'això. Encara que sigui difícil o faci vergonya o creiem que ja no importa.
Ja ens explicaràs com ha anat la conversa,
Una abraçada!
La Laura Centellas