Depressió?
Hola, desde fa uns dies estic trista i no em ve de gust fer res, intento ser o sembler feliç, a vegades penso q exagero perq els meus pares em tracten bé i ens estimem i tot, a l'insti ja no em va tan bé ja q no sóc gaire sociable. Penso q es depresion ja que a les nits em costa dormir i a vegades em va bé plorar durant uns minuts i estar més trista del que estic. Merci per llegir
Laura Centellas

Hola!
Vivim en un món (en una societat) on la tristesa està molt mal vista i no la deixem sortir (Si no hi ha una excusa que ho justifiqui). Tot i així, quan la deixem sortir, ha de ser poca estona i animar-nos ràpidament.
Deixa que surti la tristesa, no tinguis por de tenir unes setmanes amb un estat d'ànim més baix. Plora, escriu, tapa't amb la manta... deixa sortir tota l'emoció.
Demana a la gent del teu voltant que et deixi estar trista. A vegades, com més ens prohibim no tenir un sentiment, amb més força apareix. No lluitis contra això, val?
Torna'ns a escriure per saber com estàs
Una abraçada!
La Laura Centellas