Profe
Hola, em sento rara pq crec q m'agrada una profe. Si, UNA profe, osigui q crec q sóc bi. I no es q ho estigui acceptant gaire bé. Bueno, això, q crec q m'agrada una profe pero m'he m'avergonyeixo, i Tb crec q sóc una mica jove... Em sento confusa, es un tema raro i nosee. Tinc por del meu futur. Nose, sento q no anirà gaire bé en el tema de relacions o el el tema del gènere. Se que us explico algo bastant raro i difícil de aconsellar, necessitava dirvos-ho. Merci pel q feu <3
Laura Centellas

Hola!
No és gens estrany el que ens expliques. L'atracció romàntica (platònica) cap al professorat és molt habitual i també ho és el plantejament de l'orientació sexual.
Pel que fa l'enamorament cap a la teva professora, accepta'l i reconeix que serà platònic. Que no pot ser correspost. Aprofita per analitzar quins aspectes són els que t'atrauen d'ella per poder tenir més clar què t'atrau.
Sobre la la bisexualitat, no has de decidir res ara mateix. Pren-te un temps per anar veient com et sents, per informar-te i interessar-te sobre el tema i així podràs veure què és el que et preocupa exactament.
Et deixem alguns enllaços per fer el xafarder:
Esperem haver-te ajudat.
La Laura Centellas