nose
heeyyy!
tinc un problema de sobre pensar les coses.
porto 2 setmanes amb el meu novio pro tontejant una mica mes.
se suposa q estem a una edat on es començem a fer coses (masturbar-se mútuament, sexe oral..) tinc molta inseguretat x diferents motius
1. no m se masturbar ni jo, com pot masturbar-me ell?
2. amb ell estic súper b fent mimitus pro no minagino com seria fer-li una palla o algo així.
3. No em poso prou “hot” com x dir “ara li menjaria la polla” vull dir, q si q em posi hot a vegades i es com en plan “buah li menjaria la boca a fondu” pro no la polla.
4. tinc uns amics q amb 3setmanes d’estar sortint ja van perdre la virginitat i pràcticament a la 1a set la noia ja s’estava treient els sostens…
5. em veig petita i poc capacitada
6. La meitat de la gent de la meva colla va tot el dia calenta dient q “em venen ganes de follar” i ho diuen molt enserio
7. Una persona del cercle proper va perdre la virginitat fa poc i no va ser ni amb un novio.
8. Pensar tant amb això em crea inseguretats, i x culpa d’això a vegades em replantejo tota la relació
9. Vull plorar
10. se suposa q si surt amb algú t masturbes pensant amb ell i pos si ja ni m masturbo de x si…
11. Ell es molt bon noi i molt innocent (com jo) i pràcticament som els mes innocents de la colla i ens prenen com nose com dir-ho
12. Tinc moltes ganes de plorar quan penso en això 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
si, crec q mestic precipitant una mica alhora de pensar això tan aviat pro necessitava explicar-li a algú.
mil gràcies x la feina q feu i moltes gràcies x la dedicació i x llegir-me. US ESTIMO ❤️
Laura Centellas

Hola!
A veure si et podem ajudar una mica ;)
1. El primer pas és començar a masturbar-te tu. Coneix el teu cos, acaricia't i deixa sentir el plaer. Sent que quin tipus de moviments, ritmes, pressió t'agrada més. Ves explorant. I amb la teva parella, el mateix. No sabrà masturbar-te el primer dia! Així que aneu aprenent junts i ves-lo guiant segons la sensació del dia.
2. Si no et ve de gust, no ho facis. En el sexe no ens hem de forçar a fer res que no vulguem fer. Si ara no ho veus, no cal. Potser més endavant et vindrà de gust i ho faràs (o no). Escolta't.
3. Doncs menja-li la boca!!
4. Això depèn de cadascú. L'important és escoltar-se un mateix i no fer res que no vingui de gust. Sobretot en la sexualitat.
5. Mica en mica ja aniràs agafant més confiança. És un món nou i cal explorar-lo respectant els propis temps ;)
6. Pot ser.. i també hi ha persones que no senten excitació sexual i també està bé.
7. Cadascú decideix amb qui vol tenir una relació sexual, independentment del lligam afectiu que hi hagi.
8. Estàs molt preocupada sobre el que creus que hauria de ser, i t'oblides d'escoltar el que realment et ve de gust.
9. Deixa anar tota aquesta preocupació. No és fàcil i a vegades ens posem molta pressió a sobre.
10. No és obligatori per res del món. Tu pots excitar-te amb moltes coses! Per això existeix la fantasia, la literatura, el cinema... per deixar anar el teu cervell i gaudir del teu cos.
11. Centreu-vos en estar bé vosaltres dos. Els altres que vagin opinant....
12. Treu tot el neguit i la preocupació.
Centra't en gaudir de la teva relació, en passar estones amb la teva parella i en gaudir dels vostres cossos en la mesura que tots dos us sentiu còmodes. Mica en mica, val?
Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas