dits
holaaa!! tinc un petit problema q es q aver, començem des del principi:
jo quasi mai m’havia masturbat (ferme dits) enplan un massatge al xixi si pro dits no. Total q va haver-hi un moment q vaig veure pos q totes les meves amigues es masturbaben, q els hi donava força plaer… pro clar, jo mai he tingut la “necessitat” de fer-ho.
desde llavors q m’he començat a preocupar. no m se posar un tampax i un dia li vaig dir a la ginecòloga i m va receptar lubricant, pro no m funciona gaire, i estic parlant dels tampax mini.
total, q dps tinc una amiga q m va dir q desde q el seu novio lu feia dits pos clar el forat se li va fer mes gran i li entrava un tampax.
Pos vaig decidir començar-me a fer dits aver si funcionava això de dilatar-se el forat pro el problema esq m’hi quep un dit i una mica justet. Vull dir, jo sempre he sentit q t masturbes amb 2 dits.
resum: q estic molt preocupada i això m crea moltes inseguretats
pd1: no m poso tampax xq tampoc tinc la necessitat, m baixa molt poca sang
pd2: ho sento x parlar tant vulgarment :(
i ara, doncs res, donar-vos les gràcies ❤️❤️❤️❤️
Laura Centellas

Hola,
Si tu mai has tingut la necessitat de masturbar-te, no tens perquè fer-ho. La masturbació no és obligatòria, és una decisió personal i íntima que cada persona decideix si vol fer o no. Dit això, si realment en tens ganes, endavant! La masturbació t'oferirà més autoconeixement, et permetrà descobrir la teva sexualitat i tenir moments de plaer i benestar.
Per a masturbar-se, no és necessari introduir res dins de la vagina, si no ho vols. El clítoris, ubicat a la part externa, serveix exclusivament per proporcionar-nos plaer. T'animem a que observis el teu cos, localitzis cada una de les seves parts i exploris les sensacions que t'ofereix acaronar-lo.
La vagina no queda dilata per introduir els dits, un cop treiem els dits de l'interior, la vagina torna al seu estat de repòs. És com un mitjó.
Aprendre a posar-se un tampó requereix de pràctica i paciència, potser pots ajudar-te d'un mirall per localitzar bé l'entrada de la vagina i introduir en la direcció correcte l'aplicador. Per començar, et recomanaríem que ho fessis amb els tampons de la mida més petita i amb aplicador de plàstic que sol lliscar més fàcilment.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas