Orgasme
El meu novio i jo tenim relacions sexuals (tot inclòs) però tenim un problema, que jo no arribo a l’orgasme. Em probat de tot, ell em fa dits i magrada moltissim pero no arribo mai. Despres tambe em fa sexe oral i no sento gran cosa. Nose que fer per arribar-hi. Cada vegada ell sesta rallan mes i ns que fer la veritat. Jo quan em masturbo a casa arribo perfectament pero nomes pel clitoris amb la dutxa. Quan em faig dits no sento res i no arribo mai. Em probat varies coses (taparnos els ulls, calor,etc i res. Em parlat del que magrada i tot pero igualment no funciona. La veritat esque estic molt rallada. Tenim moltissima confiança i ens ho diem tot pero no entenc perque no arribo a lorgasme. Se que no es l’objectiu (ja que a ell li dic que ami magrada el que em fa) pero em fa rabia, m’agradaria poder sentir-ho amb ell. Que puc fer?
Gràcies
Laura Centellas

Hola,
L'orgasme no és l'objectiu de les relacions sexuals, l'orgasme és un efecte secudari a una bona estimulació física i mental del cos. Però l'organ sexual més important del cos és el cervell, si el cervell no està excitat ja podem estar rebent la millor estimulació física possible que serà molt més complicat arribar-hi.
D'altre banda, tenim les expectatives i la informació sobre com funciona el cos, és habitual que les persones amb vulva no arribin a l'orgasme només amb la penetració, La raó és que dins la cavitat vaginal no hi ha moltes terminacions nervioses, la majoria d'elles es troben a l'exterior, a la zona del clítoris i als seus voltants. Per això quan et masturbes tu sola, sense pressió per arribar a l'orgasme i estimulant la zona del clítoris, hi arribes ;)
Podeu provar de jugar amb postures on a part de la penetració puguis (o pugui) estimular alhora la zona del clítoris.
També t'animem a que puguis ensenyar-li com t'estimules tu, que vegi com i de quina manera ho fas amb les teves mans o guiant les seves.
I sobretot, gaudiu, que l'objectiu sigui passar-ho bé, no arribar a l'orgasme!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas