Em fa mal cada cop que tenim relacions
Per mitjans de setembre (2021) vaig començar a tenir moltes picors, vaig demanar hora a la ginecòloga i em va dir que no tenia res però jo seguia tenint moltes picors i moltes molèsties. Mes o menys a finals d’octubre vaig deixar de tenir-ne de tan fortes però cada cop que follàvem em feia mal i per això vam deixar de fer-ho (era un mal molt fort, jo hem posava a plorar i havíem de parar als 10min o això. Després quan anava al bany em coia molt i tornava a plorar). Per novembre van tornar les picors insoportables i vaig tornar al ginecòleg. Aleshores em va dir que tenia hongos i em va donar un tractament (5 òvuls un cada dia i 5 pastilles, una aquell dia, laltra a la setmana siguient, l’altra quan acabara la regla, una altra per a gener, l’altra per a febrer i l’última per a març). Ara ja no tinc picors però me segueix fent mal quan ho fem i ja fa quasi 4 mesos, és molt frustrant. És un mal com al principi de l’orifici de la vagina no sabrie com descriure’l bé. Utilitzem sempre lubricant i sempre fem preliminars però la mida del penis de la meua parella és gran. No sé què fer. Moltes gràcies.
Laura Centellas

Hola,
Disculpa que no t'haguem pogut contestar abans. Aquest dolor que sents ara és només a l'entrada de la vagina quan hi ha penetració? En altres pràctiques o jocs sexuals també sents dolor? Al tocar la zona que et fa mal sents dolor? T'has mirat?
Com veus tenim moltes preguntes i podrien ser diferents coses, podria ser un tema d'himen rígid, podria ser un tema de vaginisme (contracció involuntària de la musculatura vaginal), podria ser dispareunia (dolor intens i localitzat en el moment d'estimulació vaginal), podria ser vulvodinia (molestia o dolor crònic a l'entrada de la vagina sense causa identificada), falta d'hidratació de la pell, entre altres...
El més indicat per a poder fer un diagnòstic correcte seria que en rpimer lloc et visités la llevadora, per a descartar temes físics. En segon lloc, si és un tema de vaginisme o dispareunia, la recomanació seria tractament psicològic amb una sexòloga + treball amb fisioterapeuta de sòl pèlvic.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas