Condó
Hola! Porto uns quants mesos mantenint relacions amb la que es la meva primera parella sentimental i sexual.
La cosa, és que, quan ho fem amb condó, sento molt poc i mai aconsegueixo ejacular. En tot el temps que portem junts només he aconseguit acabar durant la penetració un parell de cops, la resta, sempre m’he d’acabar masturbant. Però, en canvi, quan ho fem sense condó si que gaudeixo plenament i sento que podria ejacular durant la penetració (tot i que no ho faig pel risc d’embaràs), i pel mateix motiu vull trobar una solució ja que no volem haver de correr aquest risc sempre.
Moltes gràcies! :)
Laura Centellas

Hola,
És completament habitual que les persones amb vulva no arribin a l'orgasme només amb la penetració.
La raó és que dins la cavitat vaginal no hi ha moltes terminacions nervioses, la majoria d'elles es troben a l'exterior, a la zona del clítoris i als seus voltants.
Podeu provar de jugar amb postures on a part de la penetració puguis (o pugui) estimular alhora la zona del clítoris.
Pel que fa a les sensacions sense preservatiu, pot ser que no només sigui per la sensació del cos sinó per saber que esteu fent quelcom que no està bé, quelcom que aporta un risc... i això sovint, són ingredients que poden generar excitació. Ara bé, heu de saber que esteu assumint el risc a una Infecció de Transmissió Sexual i a un embaràs no desitjat.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas