masturbacio i virginitat
Hola, tinc un dubte. L’altre dia m’estava liant amb un noi, ens estavem excitant molt i em va estar a punt de fer dits. El cas es que soc verge i en aquell moment em vaig bloquejar i vaig parar-ho tot perque vaig pensar, si no he tingut mai relacions amb penetracio no pot fer-me dits, no? Es a dir, en cas que tingui l’himen encara alla (si no s’ha trencat en una altra ocasio per altres coses) que succeeix si ho intenta? Moltes gracies.
Laura Centellas

Hola,
Sovint el fer dits ho entenem com a introduir els dits dins la vagina, per això ens agrada més parlar de masturbació.
Si no vols que t'estimuli introduint els dits dins la vagina, no té perquè fer-ho però que no hagis tingut mai relacions sexuals amb penetració no limita a que puguis introduit un dit dins la vagina.
T'animem a explorar la teva vulva, conèixer cadascuna de les seves parts, conèixer el clítoris i jugar a estimular-lo, acarona'l, roça'l, toca els seus voltants, i veuràs com molt probablement comences a sentir sensacions agradables. Sense necessitat d'introduir res.
Si per curiositat vols introduir un dit a la vagina, endavant, pots explorar el teu cos sempre que vulguis!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas