No puc mes
Hola!! La vostra consulta m'ha ajudat molt altres vegades, però us tornaré a demanar ajuda un cop més.
He conegut una noia per internet, estic sortint amb ella i he de dir que estem molt enamorats. Té la meva edat i se que ella és real, hem fet videotrucades, àudios, vídeos, etc... Però el problema está en que ella viu a Valladolid, y yo a Catalunya. Son set hores i mitja de viatje. A vacances ella va a Madrid i jo a Teruel, però encara així la meva mare em va dir que no em deixaria anar. És molt complicat, de debò necesito donar-li una abraçada, un petó, però no puc. La situació m'estresa tant que avui he agafat la fulla d'afaitar i m'he fet diversos talls al braç, ara em fan mal però és que no pudçc amb el estrés i no se que fer
Laura Centellas

Hola!
Para el carro! Sabem que l'estrés ens pot fer tenir pensaments desagradables o males idees, però aquest no és el camí.
Tens parella, esteu enamorats i us agrada estar junts (encara que sigui virtualment). Disfruta-ho!!
Per altra banda, està bé que planifiqueu alguna trobada, però mica en mica. Per les vostres famílies pot ser difícil d'entendre una relació a distància, així que doneu-los temps per fer-se a la idea de la vostra relació. Ara és un no, però estem a gener i si veuen que la relació segueix endavant, potser van canviant d'opinió.
El més important és aconseguir un "ja ho veurem". Mica en mica, que vegin que l'amor és real, que aquesta persona t'ajuda i et fa sentir bé, que et cuida i es preocupa per tu malgrat la distància.
Torna'n a parlar d'aquí unes setmanes, parla d'ella i explica'ls com és i què t'agrada.
Mica en mica, d'acord?
Ah! i para de tallar-te! no t'ajuda en res i encara et pot portar més problemes!! (poden pensar que actues així per culpa de la vostra relació, i no vols que facin aquesta associació, oi?).
Una abraçada! Ves-nos escrivint per saber com estàs
La Laura Centellas