Visc amb un nus a la panxa
Hola, fa 6 mesos vaig separar-me del meu grup d’amigues. Vam acabar malament i aquestes últimes setmanes no aconsegueixo dormir bé. Hi ha una noia que quan em veu pel carrer m’insulta se’n riu de mi i no puc contenir mes la meva ira. No se que fer però no pari de pensar en la ràbia que tinc a dins, quan me’n vaig a dormir i només aixecar-me. Estic desesperada sento que no em deixarà viure mai mes i que que m’hagi apartar de la seva vida no serveix per res.
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot, si aquesta persona t'insulta i se'n riu de tu, ho has de notificar a algú. És una agressió i segons com siguin les circumstàncies pot ser considerat assetjament. Així que explica-ho a alguna persona adulta i demana ajuda.
Per altra banda, per reduir la ràbia intenta primer treure-la tota. Durant una o dues setmanes escriu en una llibreta tot el mal que t'ha fet, el que t'ha fet enfadar, tots els greuges... i deixa que vagi sortint. Si pots, comparteix-ho amb altres persones. Quan sentis que ja no tens res a dir, que ja has "buidat". Es moment de decidir quan vols passar pàgina. A vegades necessitem que passin unes setmanes per sentir que "s'ha acabat" una relació. Deixa passar el temps que necessitis. I quan creguis que és el moment, fes el ritual de comiat:
- Torna a llegir-ho tot
- Estripa tots els papers amb la ràbia que t'hagi generat la lectura
- Llença'ls a les escombraries.
Respira fons i continua amb la teva vida sense aquesta persona.
Una abraçada!
La Laura Centellas