Pensar massa
Hola, gràcies pel que feu.
Us escric per què estic farta de sobrepensar. Esque no puc més.
Penso que per naturalesa hi ha persones més reflexives que altres, i jo sóc en sóc molt, però massa. No sé si és normal, però a vegades es com que estic amb algú i literalment desconec to, marxo al meu món, començo a pensar en coses que em preocupen, i crec que em passa en part per que em costa bastant obrir me i explicar el que sento, llavors m'ho guardo tot per mi i li vaig donant voltes, i voltes i més voltes...
Jo només vull deixar de sobrepensar i viure la vida, a més em costa relacionar me amb gent nova i començar a parlar amb gent fora del meu cercle i també dir de quedar amb gent... En part perquè m'ho penso massa i al final no ho faig. Veig a altres que són espontanis, riuen o simplement gaudeixen... Clar que tinc moment així pero no sempre puc... I al final es com que em saturo dels meus propi ruiar i ns..
Laura Centellas

Hola!
Efectivament, hi ha persones més introvertides i reflexives que d'altres, hi ha persones més reservades que d'altres i hi ha persones més tímides que d'altres. Tots tenim les nostres potencialitats i és important conèixer-nos per no posar-nos objectius poc realistes o que no ens farien feliç.
Si tens ganes de relacionar-te amb més persones i obrir el teu cercle, pots proposar-te aquest objectiu i marcar-te petites fites:
- Cada dia parlar amb algú de la classe sobre aspectes fora de la classe.
- Recuperar el fil de la conversa quan m'adoni que he desconnectat
- Cada setmana explicar una preocupació meva a una altra persona
- Cada mes conèixer una persona nova
- Cada mes fer dues propostes per sortir i quedar.
- ...
Fes la teva pròpia llista amb els teus tempos. Alguns aprenentatges els hem d'entrenar i per entrenar cal que ens forcem a fer moviments que no faríem de manera natural. D'aquesta manera els anem interioritzant i ens acaben sortint de manera automàtica. Cal paciència i constància. Mica en mica, d'acord?
Una abraçada!
La Laura Centellas