Estic perduda
Hola, no sé que em passa em sento sola quan tinc amics, amigues i familiars (pare, mare, germà, padrins...) Que me apollen en tot però no em sento capaç de comentaris el que me passa.
Porto més de 2anys amb un corse el cual ma amargat la vida i ningú sap el que es portar això i tot els meus mals de esquena . També estic cansada de estudiar sense parar per treure un aprovat just quan me passat un munt de hores aplicades i sense saber el que vull ser de gran o que batxillerat fer, encara no sé qui sóc ni jo mateixa.
No sé si hi haurà una resposta per això però me desaogat una mica.
Laura Centellas

Hola!
A vegades només volem que ens escoltin, oi? Poder-nos queixar i explicar el que ens fa mal, deixar anar tot el malestar i que ens acullin.
Només tu saps el que implica el teu estat de salut, tu saps l'esforç que dediques cada dia als estudis i tu saps la preocupació per no tenir clar quin camí escollir.
Sabem que és difícil explicar algunes coses més íntimes, però si necessites treure-ho, fes-ho. Busca alguna persona de confiança i explica-li una de les coses. A una altra persona pots parlar-li d'un altre tema. Deixa anar tot això que estàs acumulant. No cal que carreguis tot el pes, deixa que t'ajudin. Hi son per ajudar-te, perquè t'estimen i volen cuidar-te. Deixa't cuidar.
Una abraçada!
La Laura Centellas