Ex
No supero al meu ex, i ja han passa't 6 mesos, va ser la meva primera parella i el qui jo considerava la meva persona, en teoria vam acabar "bé" ja que cap del dos som persones gaire dramàtics però quan havíem de quedar per "tancarho" em va ignorar i va obrir el whats 3 mesos després
Laura Centellas

Hola!
A vegades ens sembla que coneixem a les persones i no ens deixen de sorprendre! Sovint quan estem en un moment delicat (ruptura, dol, canvis, crisis...) tenim necessitats diferents de les persones que ens acompanyen. Així doncs, sembla que tu necessitaves quedar per "tancar" la vostra etapa i ell, tot i que en un principi potser també ho necessitava, no ho ha volgut. No podem conèixer quines raons el van portar a compartar-se així, però sí que pots tenir clar que la seva actitud ja és una resposta...
Així que potser hauràs de buscar la manera de tancar aquesta relació sense parlar amb ell. Pots escriure un comiat en una carta i guardar-la o cremar-la. Pots anar a un lloc "especial" per vosaltres i rememorar tota la vostra relació. Pots agafar algun objecte seu i tancar-lo en una caixa dels records... Busca el ritual que t'ajudi més i comença a passar pàgina.
Una abraçada!
La Laura Centellas