Hauria de deixar-lo anar?
Fa 2 anys vaig conèixer un noi que jugava al mateix club de bàsquet que jo. Ens vam anar coneixent fins que vam decidir anar de lio durant l’estiu. Però jo em vaig enamorar i volia una relació i ell no.
Despres de 1 any sense casi parlar-mos hem quedat uns dies per anar a jugar junts a basquet i realment segueixo sentin el mateix. Ell està pillat per unaltra pero no sé si en algun moment tornarem al de abans.
Durant aquell estiu ens estimavem molt mutuament :(
Laura Centellas

Hola!
Nosaltres no podem dir-te què has de fer ni tampoc podem endevinar els sentiments que té ell.
Quan ens agrada una persona podem sentir que faríem qualsevol cosa per tenir-la a prop.
Però realment vols una parella que està enamorat d'una altra persona?
De debò vols una relació amb algú que no vol tenir una relació amb tu?
Sovint en l'amor ens oblidem de l'amor propi, del respecte per un mateix. Sabem que fa molt mal el que et diem i que l'amor no correspost és molt dolorós...
Et toca a tu decidir si vols seguir esperant a veure si ell s'enamora de tu, o bé comences a passar pàgina per oblidar-lo.
Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas