quefaig??
holaa, ahir estaba tenint relacions sexuals amb el meu novio amb condo y al cambiar de posisio el condo es va caure i em va dir de probar sense. La veritat esque anavem els dos borraxos i no vaig pensar amb el cap. Estavem fent-ho a 4 i vaig veure un liquid transparent al meu cony pero no a dintre. Ell diu que aixo es del condo que es un lubricant que porta pero jo estic rayada. Ajuda
Laura Centellas

Hola,
Si es mantenen relacions sexuals sense preservatiu, existeix la possibilitat d'un embaràs i també de la transmissió d'ITS.
El líquid transparent que vas observar podria ser diverses coses: flux vaginal, lubricant, líquid preseminal, semen... o una barreja de tot.
No sabem si vas decidir prendre la pastilla de l'endemà. Com saps, aquesta píndola només s'ha de prendre en situacions d'emergència, quan el mètode anticonceptiu habitual ha fallat i no com a mètode anticonceptiu habitual. S'ha de prendre tan aviat com sigui possible després de la relació sexual de risc.
Per properes vegades, recordeu tenir a mà més d'un preservatiu, per si falla el primer, disposar de més opcions en cas que sigui necessari.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas