estic molt rayada
Hola necessito ajuda!!
Fa poc que he perdut la virginitat amb el meu novio i potser ho haurem fet uns quatre cops i no arribo al orgasme, osigui m’agrada la sensació pero no arribo. I no nomes em pasa amb el sexe amb penetració, tambe quan em fa dits o em menja el cony, osigui m’agrada pero no arribo al orgasme, i ell es raya perque es creu que es perque ho fa malament (quan no es aixi) pero jo crec que es per mi, perque quan em faig dits jo tampoc arribo al orgasme, nomes arribo quan apreto les meves cames i em moc. Com puc arribar al orgasme amb ell? Gràcies :(
Laura Centellas

Hola,
Arribar a l'orgasme amb parella requereix moltes vegades de temps i confiança. De mica en mica, anireu aprenent que us funciona millor. És important que aneu explicant què us agrada, com us agrada, a quin ritme, intensitat... la bona comunicació és bàsica!
Fixa't que tu sola ja has descobert que et va bé per aconseguir un orgasme, ara es tracta d'aplicar-ho a quan estàs amb parella. Recorda que el clítoris és la part més sensible i que serveix únicament per proporcionar-nos plaer. Que no sentis massa cosa quan et fa (o et fas) dits, és habitual, proveu d'estimular al mateix temps la zona del clítoris, a veure què passa ;)
Recordeu que l'objectiu no ha de ser l'orgasme, si no la conseqüència.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas