Gent esta contra meva penso que la gent no te problemes
No ser que em passa pero penso que soc la unica que tinc problemes no m estenc amb mi mateixa penso que la gent em fa mal penso en negatiu
Laura Centellas

Hola!
A vegades ens sentim totalment fora del món. Com si les altres persones fossin felices i tot el que surt a Instagram, TikTok i les xarxes fos realitat. Però no és així. Totes les persones tenen mals moments, passen males temporades i pateixen dolor i problemes.
Intenta centrar-te en el teu malestar i en compartir-lo. Busca algú del teu entorn que et pugui escoltar i ajudar. No t'ho quedis tot a dins. Expressa les teves emocions, deixa que surtin.
Veuràs com, explicant-ho en veu alta, potser et canvia la perspectiva del problema. T'obligarà a endreçar els pensaments i a ordenar-ho de manera diferent. I qui sap? Potser hi trobes algunes resposta.
Una abraçada!
La Laura Centellas