Ansietat
Hola, fa cosa de 2 setmanes que tinc bastanta ansietat, es a dir, soc molt de buscar a google les coses q em passen (se que no està bé) i un dia em sentia la cama cansada i adormida i ho vaig buscar. A partir daixo em vaig anar menjant el coco i porto 2 setmanes amb ansietat i he acabat amb bastanta pressió al pit, formigueig a braços i cames amb els musculs super tensos i amb el nervis de les cervicals inflamats, fet que em causa mal de cap. No se que fer çer deixar de tenir ansietat, es hirrible, he arribat al punt que ni tenia ganes danar a celebrar ek nadal amb la mwva família. I es com que penso un miment amb lansietat i em be una pressio al pit.
Majudaria molt si em poguessiu dir que puc fer çerque em marxi una mica almenys, moltes gràcies sou genials <<3
Laura Centellas

Hola!
Una de les complicacions de l'ansietat és la "por a l'ansietat". Arriba un moment en què ens fa por tenir ansietat i per tant, encara ens angoixem més. En aquest moment és important acceptar que podem tenir un atac d'ansietat, deixar que pugi i respirar profundament fins que el nostre cos es vagi calmant.
És com si el cost detectés que hi ha un perill i el cap ha d'aconseguir calmar el cos. Una de les maneres de fer-ho és estar convençuda que l'ansietat no ens farà mal i que la respiració ens ajudarà a calmar-nos. També és important poder sortir a caminar i baixar una mica el ritme del dia a dia.
Si pots, comenta-ho amb algú de la teva família i deixa que t'ajudin. Si cal busqueu ajuda professional (serà molt millor que google ;) )
Una abraçada!
La Laura Centellas