Sempre estaré sol.... Perquè nigu es fixa en mi? 😱😓
Hola gràcies per el Consell que en vau oferí
Em dic Carles i soc Asperger
Volia explicar, que ja porto tota la vida intentat que la gent es fixi en mi i sobretot les noies vegi que soc un noi diferent, que tinc qualitats, però resulta ser que nomes faig que tenir mala fama tant per l insta com per el wtahs.
Cada dia me adono que, nse, potser no estic destinat a trobar algú, i que potser estaré tota la vida sol, per això em preocupo massa en pensar que no estic aprofitant la vida que soc de jove, i em fa pensar que estare tota la vida sol....
Gràcies per els vostres consells
Laura Centellas

Hola Carles,
No hi ha una recepta màgica per fer que algú es fixi en tu. Depèn de cada persona i de cada moment.
Si t'hi fixes, hi ha moltes parelles al voltant i moltes estan formades per persones que viuen a prop, que tenen alguna afició en comú, que treballen/estudien al mateix lloc... Què ens indica això? Doncs que no hi ha una persona destinada a nosaltres (aquest és el mite de la mitja taronja), sinó que som éssers socials, que tenim tendència a emparellar-nos i a agrupar-nos i que en molts casos l'atracció i l'amor apareixen quan ens hem conegut.
Per tant, et proposem un repte per aquest curs: intenta conèixer persones diferents. Parla amb elles, busqueu punts en comú o feu activitats conjuntes. No es tracta de buscar parella sinó d'ampliar el teu cercle d'amistats. Veuràs que això et farà estar més segur de tu mateix i més feliç. Mica en mica ja veuràs si d'aquestes amistats en sorgeix alguna altra cosa... ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas