No sento res al tocarme
Hola, fa poc que amb el meu novio (relació a distància) em començat com a posar-nos calents per missatges (enviant-nos “nudes” i missatges que ens posen), la cosa es que jo em poso molt calenta, sento com estic “molla”, pero cuan intento tocar-me, tot i tenir la vagina libricada, a l’hora de tocar no sento res, no sento plaer, només sento que tinc els dits alla i ja. He intentat massatjsr el cliotitis, resfregarme amb el coixí, mirar fotos del meu novio, imaginar coses que em poses,… Pero res funciona, només em fan com un bateg al cor y em mullo més, y cada cop tinc mes necessitat d’un orgasme ja que d’em acomula algo com a la zona dels ovaris i em fa una sensació estranya
També m’he intentat ficar els dits pero no “m’entren”, casi no la punteta d’un.
El meu novio m’ha dit que que m’agradava per correm, pero esque ni jo ho se perquè no ho aconsegueixo, cuan ens veguem no li deixaré fer res per por.
Espero que em pogueu respondre rápid tot i ser vacances de Nadal… gràcies
Laura Centellas

Hola,
El primer de tot, és important que et coneguis, que sàpigues com són els teus genitals, com és la teva vulva, que tinguis ubicades totes les parts i que puguis explorar-te visualment i a través del tacte.
Una vegada hagis ubicat totes les teves parts i zones, és important explorar-nos a nivell de tacte. Et deixem un vídeo on veuràs diferents formes d'estimular la vulva:
BOJWa8takY
D'altra banda, és important erotitzar els pensaments i per això no val jutjar el que sigui el que sents en funció de si és suficient o no, ni val el fet de tocar-te només per arribar a l'orgasme, explora't o no t'exploris i mira les diferències del teu cos, juga amb les pressións, amb el moviment circular a la zona del clítoris. Explora't sense jutjar-te, només per a conèixer-te!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas