MILLOR AMIC O NO?
Bon dia tinc un problema molt greu, no l’ho següent. En principi tinc un millor amic que viu a 200 km del meu poble. Fa més de tres anys que no ens veiem. Hem tingut cada dia les nostres ratllades i tal. Ell ja sap com sóc i la meva manera. El problema és que quan li dic de quedar em diu que sí pero quan algun moment vaig el seu poble no vol quedar amb mi i no ens veiem. Per altre part no em contesta els missatges desde fa dos setmanes i el truco i tot pero no contesta i li envió un cada día demanant perdó. Sé que té mobil i tal perque el vec en línea. He intentat fer de tot peró ell crec que no té les mateixes ganes que jo de parlar i voler quedar. Perqué mai em pregunta com rstic ni res i aixó em preocupa. He plorat dos anys per les ratllades i tot amb ell. Perqué per poc que ens coneixem es una persona molt especial per mi. Ademés tinc gelós de que palri amb altres noies i que anem perdent l’amistat i deixem de parlant perquè cada vegada parlem menys. Jo ja li he dit si vol que deixem de parlar que m’ho digui pero no contesta. Ja sé que he de passar d’ell i tot però em costa molt, he borrat el seu número més de deu cops, fotos, missatges, tot… Però van passant setmanes i torna aparèixer a la meva ment. No sé que fer. Per altre part era el meu unic amic perqué sempre estic sola.
1-Com torno a parlar amb ell?
2-Està enfadat?
3-Em presento a casa seva per que si?
4-M’he tornat a enamorar d’ell?
5-Altres maneres d’oblidar-lo? Quines.
6-M’està tirant indrectes per no quedar?
MOLTES GRACIES.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns.
Sentim molt tot el que estàs patint, no és agradable sentir que una relació s'està perdent... i pot fer molt mal.
Pel que expliques sembla que ell t'ho està deixant clar: No té el mateix interès que tu en mantenir aquesta amistat. I tu no hi pots fer res. És la seva decisió i no hi ha res que tu puguis fer per fer-lo canviar d'opinió. I tampoc serà sa que tu canviessis la teva manera de ser per ser acceptada per ell, no trobes?
1. No vol parlar amb tu. Escriu-li una última vegada i si no hi ha resposta, ja et donarà una resposta.
2. No sabem si està enfadat o si ja no té el mateix interès en l'amistat. Però és indiferent, ja que no està demostrant tenir ganes de solucionar-ho ni de mantenir la relació.
3. Quin seria l'objectiu? Creus que canviaria les coses?
4. A vegades la indiferència de l'altra persona fa que tinguem més ganes de "recuperar-la". Valora realment què t'aporta actualment. Et fa sentir bé? Et cuida? Es preocupa per tu?
5. Per oblidar una persona primer cal tenir clars els motius. I després posar distància (física i virtual).
6. Sembla que no mostra massa interès en veure'us
Ens sap greu aquesta situació i ser tant directes, però creiem que és important saber parar i analitzar la realitat.
Parla amb algú de la teva família o alguna amistat, explica-li com et sents, demana-li ajuda... Expressa tot el dolor i deixa que mica en mica aquest malestar es vagi apagant.
Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas