em sento rara
Avui un noi a insta, m'ha dit el seguent: heyy, perdoname por escribirte sin conocerte pero queria decire que eres muy cuki🥺🌸
🌸. ara em sento una mica rara, ja que no si prendre-m'ho com un cumplit (cumplido perdo jaj) o com alguna mena de presio. nose, no m'ho havien dit mai, i no el coneixo. no li he respost res. ajudaa, em sento agoviada. (merci, mencanta el que feu, i en altres consultes m'heu ajudat moltissim).
Laura Centellas

Hola!
Ostres! Quina ràbia que algunes persones s'atreveixin a comentar sobre el nostre aspecte sense el nostre consentiment. És com si un noi desconegut t'hagués xiulat pel carrer. No és una floreta, forma part de la cultura de l'assetjament. És normal que et sentis estranya. No estem preparades per respondre a aquest tipus d'atacs.
I el curiós del cas és que ets tu la que ho està vivint malament, mentre que ell no sent cap tipus de malestar per provocar aquesta sensació en tu.
Valora si vols contestar-li o no. Tens tot el dret a no dir-li res o a bloquejar-lo.
Una persona que realment et vulgui conèixer serà amable, et demanarà com estàs i voldrà tenir una conversa amb tu. Si més endavant hi ha certa complicitat ja apareixeran les floretes. Però no és una forma de començar una conversa.
Et deixem aquí la piràmide de la violència masclista per poder situar aquest comentari.
https://igualtat.upc.edu/es/shared/assetjament/genere-1/violencia-masclista-piramide.png/
@@images/image.png" alt="violencia-masclista-piramide.png" style="width: 50%;">
Una abraçada!
La Laura Centellas