No sé que sento
Holaa!!
Primer de tot dir que aquest apartat és molt interessant i crec que ajuda a molts adolescents a expressar els seus problemes que d'altra manera els costaria més.
Dit això, el problema que tinc jo és que me'n he assabentat que li agrado a un amic meu. Ens coneixem de fa relativament poc, de fet, des d'aquest estiu. Hem anat quedant varis cops amb amics i ens hem anat coneixent més. Jo sóc una persona molt afectuosa i molt carinyosa amb els que considero que són els meus amics i crec que aquesta mostra de carinyo cap a ell és va mal interpretar i es va pensar que jo sentia algo per ell.
Llavors, a mi aquest noi em cau súper bé, és molt divertit i em tracta molt bé. Però, el físic no m'acaba de fer el pes. Jo sóc la primera que diu que el físic no importa i que ens hem de guiar per com és la persona per dins però crec que la part exterior és el punt clau per decidir si sí o si no.
Una altra cosa per la qual no m'atreveixo a fer cap pas és que em fa por el que dirà la gent si em veu amb ell pel carrer o si s'arriben a enterar que tenim una relació. És a dir, no vull fer el pas per por al que diran i comentaran els altres.
Per aquest motiu i pel del físic no se si realment sento algo per ell o si podria mantenir una relació amb ell ja que al tenir totes aquestes pors i inseguretats no sé si podria donar el 100%.
Moltes gràcies per tot i espero rebre una resposta si es possible!
Una abraçada!
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules! Ens animen a seguir amb la nostra feina
Pel que expliques, has de posar el focus en tu. Has posat la llanterna enfocant al teu amic i a la resta de persones, però... i tu? Què sents tu?
És veritat que l'atracció física és un punt important en una relació, però hi ha molts aspectes que també ho son i que poden modificar la primera impressió d'una persona. Pren-te uns dies per valorar si el que valores d'aquest noi és la seva amistat o bé el voldries com a parella.
Una vegada tinguis clar això, llavors ja t'enfrontaràs a les teves pors: rebutjar-lo, què pensaran els altres, si pots mantenir una relació...
Ho resoldràs més endavant, ara és important que et centris en el paper que t'agradaria que tingués aquest noi a la teva vida. Te l'imagines com una parella o bé com un amic amb qui puguis parlar de la teva parella?
Pren-te el temps que necessitis. Potser no ho tens clar ara, així que pots esperar-te uns dies més, no has de saber la resposta ara mateix.
Una abraçada!
La Laura Centellas