Tinc por per el q puguin pensar
Jo fa un temps que ja no sóc verge, però vaig acabar amb el novio que ho vaig fer per primer cop.
Aquest he conegut a un nen on vam fer coses aquest temps m'ha estat dient que vol quedar per ferme l'oral pero notu que la meva vulva no és normal no és perfecte com les de altre gent i tinc molta vergonya
Que puc fer ??
Moltes gràcies
Laura Centellas

Hola,
Què vol dir que no és normal? Ni perfecte com les de l'altra gent? La perfecció en termes absoluts no existeix. Totes les vulves són boniques! És molt important que aprenguem a estimar el nostre cos i els nostres genitals. Sovint no tenim massa referents de vulves "normals" i quan ens mirem la nostra podem pensar que és diferent o que no és "normal", però segur que és tan meravellosa com la resta.
T'animem a que et miris amb respecte i admiració. Que exploris el teu cos des de l'estimació, veuràs com la vergonya que sents anirà desapareixent.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas