Rallada
hola, bones!
Últimament tinc bastanta vida sexual i m'agrada molt. però un cop fa dos mesos quan estava tenint sexe amb una noia, em vaig marejar i vaig haver de parar, quan volia continuar no se m'aixecava. Des de aleshores, porto gairebé cada dia pensant, "i si quan torni a tindre sexe no se m'aixeca?". I em ralla moltíssim. Tot i així les experiències sexuals posteriors, han anat totes molt bé, però quan acabo, sempre penso "i si a la propera no puc?" . La qual cosa no té sentit perquè sempre que tinc sexe, va tot bé, però quan no en tinc sempre em passa aquest pensament pel cap i no se mai com evitar-lo i m'estic angoixant molt.
Què puc fer per deixar de pensar-hi?
Moltes mercès!!
Laura Centellas

Hola,
És complicat donar-nos el missatge de deixar de pensar en alguna cosa, perquè pel simple fer de dir-nos "no hi pensis", hi has de pensar per no pensar-hi.
Quan tenim una mala experiència, sigui del tipus que sigui, pot marcar un precedent que ens generi preocupació, però fixa't com les següents vegades que has mantingut relacions sexuals, tot ha anat bé. Si focalitzem l'atenció en que no anirà bé, estem deixant d'estar connectats amb allò que ens excita i que ens ajuda a tenir una erecció.
Deixa que aquests pensaments intrusius apareguin, i no facis res, veuràs que segurament deixaran d'aparèixer. Com més atenció posem en el pensament, més difícil és que marxi. Focalitza la teva atenció en altres aspectes quan això passi, i a poc a poc aniran disminuint. De totes maneres, si aquests pensaments continuen i t'ho fan passar malament, la recomanació seria demanar ajuda psicològica per treballar-ho.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas