Segueixo pillada?
Bona niit primer de tot dir-vos que gràcies per tot el servei que ens oferiu, es fascinant <3
A veure, abans de l'estiu em vaig enamorar d'una noia, parlàvem cada dia perquè jo sempre l'obria per xat i parlàvem de forma guay. Al final crec que em vaig obsesionar una mica perquè va passar de ser compartir coses amb aquesta noia a parlar per necessitat amb ella constantment, cada dia.
Jo em vaig declarar per poder oblidar-men. Ella no em va dir que no li agradava ni que si, sol que no em preocupés que gràcies per ser sincera.
Però realment jo no notava que fóssim només amigues perquè el tipus de preguntes que em feia, la forma que tontejavem, el que ens dèiem, creieu-me que no era de només amigues.
Llavors clar, va passar l'estiu i em va deixar d'agradar però va quedar allò així. Sabeu lo típic que dius: no m'agrada, però si em digues de sortir no li diría que no. Doncs igual, crec que ja no m'agrada però segueix havent-hi algo que no se quin sentiment és.
Llavors, en si em molesta o em fica "gelosa" que ella pugui trobar a alguna altra persona (encara que no haguéssim sigut res ni que no ens parlem ara). Espero que em pogueu donar algun consell.
Graaacies
Laura Centellas

Hola!
Pot ser que no hagi passat prou temps per oblidar aquesta noia. Pel que expliques la relació que vau tenir (encara que fos d'amistat) va ser molt intensa i hi havia molta complicitat. És natural que encara hi pensis.
Pel que fa a la idea de sortir amb ella, hauràs de centrar-te en la seva resposta. No et va dir que no li agradaves, però va agrair la teva sinceritat i ella no va fer cap més moviment. Així que sembla que no estava del tot interessada... Si hagués volgut, ja t'hauria contestat.
Centra't en els motius del vostre distanciament i intenta focalitzar-te en els fets, d'acord? Mica en mica deixarà d'importar-te tant.
Una abraçada!
La Laura Centellas