AMIGUES FALSES
Hola, el meu grup d´amigues es molt falç m´agaradari no anar amb elles però son de tota la vida i si les deixo em quedare sola perquè el poble es una mica petit i no hi han mes colles amb les que mi porti, tampoc les vull deixar perquè son de tota la vida i em passat molts bons moments juntes però nose que fer. Merci
Laura Centellas

Hola!
Si no et sents a gust amb aquestes persones, pots fer diferents coses:
- Seguir amb elles (tot i el malestar que et genera)
- Intentar parlar amb alguna d'elles i distanciar-te'n una mica
- Deixar d'anar-hi completament.
No és fàcil deixar un grup d'amigues, però és important escoltar-se i saber si aquesta amistat ens aporta benestar o no.
Pots aprofitar per començar a obrir-te a altres persones, a conèixer altres colles i deixar-te sorprendre. A vegades tenim moltes coses en comú amb persones amb qui no ho hauríem dit mai ;)
Tens tot el dret a tenir diferents grups d'amigues, així que no tinguis por a obrir-te a gent nova!
Una abraçada!
La Laura Centellas