exparella
Fa aproximadament dos mesos que he deixat la meva relació de parella. Vam estar junts molt temps i ara mateix em sento molt desubicada. Vam tallar la relació porque no paravam de discutir i els dos ens sentiam bastant frustrats. Jo personalment, sentia que no era una prioritat per a ell. Pràcticament no ens veiam i molts cops que quedavam estavam junts i al cap d'una estona ell quedava amb altres persones. També hi havia moltes vegades que quedavam i venien amics o amigues d'ell amb nosaltres cosa que a mi em sentava bastant malament porque em venia de gust estar amb ell a soles. Li vaig comentar moltes vegades durant la relació i ell sempre es disculpava i deia que canviaria però sempre tornava a ferme el mateix fins al punt que jo ja no sentia el mateix per ell. Li vaig acabar donant un ultimatum de deixar la relació i si que vaig veure un canvi en ell s'esforçava més per veurem i era molt més atent amb mi. No obstant, em va comunicar que volia marxar d'erasmus i jo no em vaig sentir preparada per seguir amb ell i mantenir una relació a distancia per tot el que havia passat. Vaig culpar-lo bastant per voler marxar fins al punt que vam tenir una gran discussió i ho vam acabar deixant, Portem dos mesos sense parlar desde que va passar això i jo segueixo pensant molt en ell. No se si es perquè hauria de tornar a intentar-ho amb ell o simplement perquè estic assimilant la ruptura. No se que fer perquè em fa molta pena que s'acabi i perdrel per sempre pero alhora si intentes tornar amb ell em fa por que ell ja no ho vulgui o que tornem a tenir els mateixos problemes que teniam i sigui encara pitjor.
Laura Centellas

Hola!
Assimilar una ruptura necessita el seu temps. És important que tinguis clars els motius de la vostra ruptura, ja que et poden ajudar a l'hora de tenir fantasies de tornar amb ell.
Nosaltres no podem saber què és el millor, això ho has de valorar tu. Pren-te unes setmanes per saber si realment és amor, o si és nostàlgia de la vostra relació. Valora què t'aportava i en què et desgastava...
De moment, centra't en tu i en fer coses que t'agraden i et fan sentir bé. Busca la companyia de les teves amistats i els teus familiars... En moments de tristesa ens va bé tenir persones al costat.
Una abraçada!
La Laura Centellas